اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

۱۴ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

برگزاری جلسه کمیته مناسب سازی اماکن شهری

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ق.ظ

برگزاری جلسه کمیته مناسب سازی اماکن شهری با حضور محمدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر،مهدیان کارشناس مناسب سازی بهزیستی مازندران،عبدی معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران،فرجی معاون اداره راه و شهرسازی، سرهنگ وفائی نژاد جانشین اداره راهنمایی و رانندگی،وهابی کارشناس عمرانی فرمانداری،بوداغی معاون خدمات شهری شهرداری،برزگر مسئول ساختمانی و فنی شهرداری ارطه و تقی نیا کارشناس مناسب سازی اداره بهزیستی روز یکشنبه مورخ 94/9/29 در دفتر رئیس اداره بهزیستی برگزار گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۱:۱۰
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

اولین جلسه کارگاه آموزشی مهارت زندگی با تأکید بر مهارت ارتباط مؤثر در خصوص طرح پیشگیری اجتماع محور از اعتیاد (CB) در محیط کار روز شنبه مورخ 94/9/28 در سالن اجتماعات این اداره برگزار گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۴ ، ۰۸:۲۹
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۳:۰۴
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

دومین نشست کمیته امور فرهنگی پیشگیری از اعتیاد با حضور محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر به همراه کارشناسان حوزه پیشگیری این اداره، دست افکن رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، کارشناسان ادارات آموزش و پرورش،مرکز بهداشت، فنی و حرفه ای ،هلال احمر،اداره کار،سپاه پاسداران،دانشگاه آزاد و پیام نور،فرهنگ و ارشاد اسلامی و ناظری مدیر مسئول مجتمع خدمات پیشگیرانه حامیان دانش یکشنبه مورخ 94/9/16 در سالن اجتماعات این اداره برگزار گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۹۴ ، ۰۸:۱۳
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر به همراه برخی کارکنان این اداره مورخ 94/9/13 پیش از خطبه های نماز جمعه پیرامون روز جهانی معلولان سخنرانی نمود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۹۴ ، ۱۰:۲۲
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر به همراه تقی نیا مسئول واحد توانبخشی اداره با خانواده دارای سه فرزند معلول روز پنج شنبه مورخ 94/9/12 دیدار نمود.

وی در این دیدار وضعیت معیشتی و درمانی این خانواده را بررسی نمود و یکی از فرزندان که تحت پوشش بهزیستی نبود را در لیست مستمری بگیران قرار داد و ارائه خدمات بیشتر به این خانواده را  به مسئول واحد توانبخشی تأکید نمود.


رئیس اداره بهزیستی قائم شهر مبلغ دو میلیون ریال را به این خانواده اهدا نمود.

لازم به ذکر است مسکن این خانواده از طریق بهزیستی تأمین شده است.


                     روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۹۴ ، ۰۸:۱۵
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی قائم شهر با خانواده دارای فرزند معلول جسمی حرکتی در مورخ 94/9/9 دیدار نمود.


وی در این دیدار مسائل معیشتی،بهداشتی،درمانی و تحصیلی این خانواده را مورد بررسی قرار داد و اقدامات لازم در جهت رسیدگی به این مسائل را انجام داد. 

روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۴ ، ۰۸:۳۷
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

اجرای هفدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی

يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۳ ب.ظ

هفدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی (مدرسه ایمن،جامعه تاب آور) با همکاری اداره بهزیستی قائم شهر،آموزش و پرورش،هلال احمر ، نیروی انتظامی و با حضور مسئولین شهری روز یکشنبه مورخ 94/9/8 در دبیرستان شاهد پسران این شهرستان برگزار گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۳:۴۳
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

کمیته سطح دو مددکاری اموراجتماعی با حضور محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر، ابراهیمی مسئول امور اجتماعی اداره و مددکاران امور اجتماعی مراکز مورخ 94/9/5 برگزار گردید.

محمدی فیروزجائی در این جلسه پیرامون مسائل و مشکلات زنان سرپرست خانوار، نحوه پذیرش اولیه ،مصاحبه ،تشکیل پرونده ها، فعالیت های گروه های همیار،میزان اعتبارات تخصیص یافته،کلینیک های مددکاری و پرونده هایی که در اختیار دارند صحبت هایی را بیان نمود و متذکر شد : نحوه برخورد با مراجعین بسیار محترمانه و دلسوزانه صورت گیرد و تا حد امکان مساعدت های مالی و غیرمالی برای مددجویان لحاظ شود.

در ادامه مددکاران ضمن معرفی خود، گزارشی از پرونده ها و عملکرد کلینیک ها را بیان نمودند.

روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۹۴ ، ۱۱:۲۴
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی قائم شهر به همراه کارکنان این اداره پنجشنبه مورخ 94/9/5 مزار شهدای بسیجی بهزیستی را غبارروبی و گل افشانی نمودند و با قرائت فاتحه بر مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.

محمدی فیروزجائی هدف از حضور در مزار شهدا را تجدید میثاق با آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی دانست.     



روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱ ۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۲:۳۴
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

جلسه هم اندیشی با مراکز تحت پوشش بهزیستی بمناسبت روز جهانی معلولین با حضور محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر،جوادیان مسئول مراکز اداره، مسئولین مراکز لموک،بهار،خردورزان،فاطمه زهرا،توانمند قائم و یاس نو مورخ 94/9/4در دفتر رئیس اداره بهزیستی شهرستان برگزار گردید.

محمدی فیروزجائی ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به مسئولین مراکز اذعان داشت : با توجه به در پیش بودن روز جهانی معلولین جهت گرامیداشت این روز درصدد اجرای برنامه های متنوع در این خصوص می باشیم و افزود : برگزاری این جلسه هم اندیشی در راستای تحقق برنامه ها به صورت منسجم تر و بهتر می باشد.

وی با اشاره به این نکته که باید شأن و منزلت معلولین را سرلوحه کار خود قرار دهیم و با برگزاری برنامه های ورزشی متناسب با این قشر و برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای آنها ،توانمندی های توانخواهان در معرض نمایش عموم مردم قرار گیرد و خاطرنشان کرد :  تجلیل از ورزشکاران و نخبگان معلول از طریق مسئولین شهری و استانی زمینه انگیزه و رغبت بیشتر به زندگی را برای این عزیزان و خانواده های آنها  فراهم می نماید.

و در ادامه هریک از حاضرین جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در راستای برگزاری بهتر برنامه های روز جهانی معلولین اعلام نمودند.

روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱ ۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۰:۵۹
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱ ۰۴ آذر ۹۴ ، ۰۸:۰۰
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

بازدید از مرکز ترک اعتیاد نغمه سرود زندگی با حضور محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر و قربانی مدیریت این مرکز مورخ 94/9/2 برگزار گردید.

محمدی فیروزجائی در ضمن این دیدار صمیمی با بیماران این مرکز خاطرنشان کرد : حضور در این مرکز به منزله فرصتی طلایی برای شما عزیزان می باشد که باید آن را مغتنم بشمارید و با توکل به خدا، اراده استوار خود ،حمایت های خانواده،مرکز و بهزیستی این مرحله را پشت سربگذارید و با کسب تجارب ارزشمند بتوانید وارد جامعه شوید و فرد مؤثری باشید و افزود : برگزاری کلاس های مشاوره و آموزشی برای خانواده ها بصورت هفتگی بسیار مؤثر و کارآمد در طول مدت درمان شما می باشد.

وی با اشاره به این نکته که آموزش صحیح به خانواده ها در رابطه با رفتار با فرد معتاد در حال ترک و تغییر در زاویه دید و باور نسبت به این افراد می تواند باعث شروع زندگی دوباره برای آنها باشد و امکان یک زندگی سالم و با آرامش را برای آنها فراهم نماید.

در ادامه هریک از بیماران ضمن معرفی خود پیرامون مسائل و مشکلاتشان  با وی صحبت نمودند.

در خاتمه محمدی فیروزجائی از بخش های مختلف مرکز بازدید نمود و قربانی مدیریت مرکز ضمن ابراز خرسندی از این حضور، خواستار حمایت های دیگر مسئولین شهری شد.

لازم به ذکر است در حال حاضر در این مرکز 20 بیمار اقامت دارند و دارای 2 روانشناس و 1 پزشک نیز می باشد.


روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۴ ، ۰۸:۵۱
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی با همکاری اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر، بسیج سازندگی، اداره جهاد کشاورزی ، شهرداری شهرستان با حضور آیت ا... معلمی امام جمعه محترم شهرستان قائم شهر، محمدی فرماندار، محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی، فرمانده سپاه پاسداران مورخ 94/9/1 در مکان خیابان بابل جنب آتشنشانی افتتاح گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱ ۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۱:۲۹
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر