اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دومین نشست کمیته امور فرهنگی پیشگیری از اعتیاد با حضور محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر به همراه کارشناسان حوزه پیشگیری این اداره، دست افکن رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، کارشناسان ادارات آموزش و پرورش،مرکز بهداشت، فنی و حرفه ای ،هلال احمر،اداره کار،سپاه پاسداران،دانشگاه آزاد و پیام نور،فرهنگ و ارشاد اسلامی و ناظری مدیر مسئول مجتمع خدمات پیشگیرانه حامیان دانش یکشنبه مورخ 94/9/16 در سالن اجتماعات این اداره برگزار گردید.

در ابتدا محمدی فیروزجائی ضمن ابراز خرسندی از این نشست و حضور دستگاه های اجرایی شهرستان در کنار یکدیگر اذعان داشت :  متأسفانه در مقوله آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد و ایدز افزایش چشمگیری داریم و با توجه به اینکه این آسیب ها تمام گروه های سنی را درگیر کرده است لازم است اقدامات اساسی در حوزه فرهنگی صورت گیرد تا بتوانیم با فرهنگ سازی ،آموزش و آگاه سازی قشرهای مختلف جامعه و با همکاری نهادهای زیربط شاهد کاهش این آسیب ها در سطح جامعه باشیم.

وی با اشاره به این نکته که متأسفانه آمار بیمارهای روانی مراکز در اثر مصرف شیشه است بنابراین  باید مقوله آموزش در لایه های مختلف جامعه از جمله خانواده ها،مدارس،دانشگاه ها و ادارات بصورت همه گیر برگزار گردد و با تکرار این امر و افزایش آگاهی افراد جامعه شاهد کاهش مصرف مواد و دیگر آسیب ها شویم و خاطر نشان کرد : آموزش از ابتدای سن کودکی اثرگذاری بیشتری را خواهد داشت.

رئیس اداره بهزیستی قائم شهر حضور نهادهای زیربط از جمله ستاد مبارزه با مواد مخدر،مرکز بهداشت،آموزش و پرورش،مجتمع خدمات پیشگیرانه حامیان دانش و ... همراه با بهزیستی در محلات شهری و روستایی از جمله اقدامات اساسی در حوزه فرهنگی پیشگیری از اعتیاد برشمرد و اشاره کرد : بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل های نهادهای مربوط ،همفکری و همراهی با یکدیگر می تواند باعث جلب اعتماد مردم در این مناطق شود و از این طریق به آنها خدمات پیشگیرانه و آموزشی ارائه نمود و معضلات و آسیب ها را کاهش داد.

در ادامه هریک از کارشناسان نهادهای مربوط ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد خود پیشنهاداتی را در حوزه فرهنگی پیشگیری از اعتیاد بیان نمودند.

روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۷
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی