اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

پس از درخشش تیم ملی معلولین و جانبازان ایران در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا 2018، مردم فهیم و ارزشمند شهرستان قائمشهر نیز در تاریخ 1397/07/24 در ورزشگاه تختی این شهرستان به استقبال و تجلیل از قهرمانان ملی خود پرداختند. طی این مراسم که با حضور آقای منوچهری معاون پشتیبانی و توسعه ورزش استان، آقای محمدی فرماندار شهرستان، آقای عباسی معاون فرماندار شهرستان، آقای محمدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائمشهر و حضور جمعی از رؤسای ادارات و هیأت های ورزشی شهرستانی و استانی برگزار گردید ضمن سخنرانی آقای محمدی و منوچهری از مدیران شهرستانی و استانی و همچنین جمعی از مسئولین شهری از قهرمانان ملی تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است طی این مسابقات آقای مجید لشکری از اعضای تیم ملی والیبال نسشته ایران و آقای احسان موسی نژاد در رشته جودو صاحب مدال خوش رنگ طلا شدند و آقای شهرام حسن پور علی رقم رقابت در رشته غیرتخصصی خود توانستند در ماده پرتاب دیسک مقام پنجم آسیا را کسب نمایند.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۷ ، ۰۸:۵۲
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری استان

سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۱۱ ب.ظ

جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری استان مازندران در مورخ 22/07/1397 به میزبانی شهرستان قائمشهر در محل فرمانداری این شهرستان با حضور آقای محمدی فرماندار و آقایی عباسی معاون فرماندار، خانم دکتر پورفاطمی معاون امور پیشگیری بهزیستی استان مازندران، آقای علیرضایی دبیر کمیته فرهنگی پیشگری استان، آقای محمدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائمشهر و دیگر اعضای کمیته فرهنگی راس ساعت 11 برگزار گردید. در این جلسه فرماندار محترم ضمن خوشامدگویی به اعضا، هر یک از اعضا به تشریح عملکرد شش ماهه خود در حوزه فرهنگی پیشگیری از اعتیاد پرداخته و موانع و مشکلات پیش رو را تشریح کردند. در انهتا نیز خانم دکتر پورفاطمی به تشریح سیاست های سازمان بهزیستی در راستای پیشگیری از اعتیاد پرداخته و نقطه نظراتی را پیرامون دستورالعمل کمیته فرهنگی و اقدامات پیش رو بیان داشتند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۷ ، ۱۴:۱۱
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

برگزاری کارگاه کسب مهارت های اشتغال

دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۵۹ ب.ظ

در راستای کسب مهارت های مورد نیاز برای اشتغال و آشنایی مددجویان با مشاغل گوناگون، کارگاه کسب مهارت و چگونگی اشتغال در زمینه خشک کردن میوه و سبزیجات در سالن سینما حر به همت اداره بهزیستی شهرستان قائمشهر برگزار گردید. طی این کارگاه که در روز دوشنبه مورخ 1397/07/16  از ساعت 9 الی 11 صبح با حضور تعداد 150 نفر از توانخواهان و مددجویان تحت پوشش شهرستان برگزار گردید آقای دکتر آقاجانی در زمینه چگونگی کسب مهارت و اشتغال در زمینه خشک کردن میوه و سبزیجات توضیحاتی را ارائه دادند و در نهایت نیز پرسش های مددجویان پاسخگو بودند. همچنین در پایان آقای عزیزپور از کارشناسان اداره نیز به ارائه توضیحاتی پیرامون چگونگی پرونده سازی و دریافت تسهیلات اشتغال از محل اعتبارات اداره ارائه و به پرسش های مددجویان در این زمینه پاسخ دادند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۷ ، ۱۳:۵۹
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

جهت کنترل سلامت جسمی کودکان در طی دوران رشد آنها، طرح یک وعده غذای گرم در 26 مهدکودک روستایی شهرستان قائمشهر روز یکشنبه مورخ 1397/07/15 به مدت 4 ماه توسط آقای محمدی رئیس محترم اداره بهزیستی شهرستان قائمشهر افتتاح گردید. در طی این طرح 700 کودک مشمول طرح می گردند و روزانه یک وعده غذای گرم بر اساس یارانه 2200 تومانی دولت در مهدکودک ها دریافت می نمایند. همچنین شایان ذکر است سلامت جسمی کودکان و قد و وزن کودکان مورد حمایت در ابتدا و در انتهای دوره مورد سنجش قرار می گیرد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۷ ، ۱۳:۱۵
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

چهارمین همایش فضای مجازی، خانواده و آسیب های اجتماعی با محوریت نقش فضای مجازی در ترویج خشونت کودکان روز پنج شنبه تاریخ 1397/07/12  با حضور مشاوران و مربیان پرورشی مدارس و همچنین مددکاران اداره بهزیستی شهرستان قائمشهردر سالن حجاب اداره آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر برگزار گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۷ ، ۱۲:۵۳
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر