اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مراسم عزاداری حضرت فاطمه (س) با حضور دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران،دکتر جمال باقری،دکتر علوی معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان،دکتر گلچوبی معاون امور پیشگیری بهزیستی استان،عباسی بخشدار شهرستان،میرزائی عضو شورای شهر،یزدانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان،تعدادی از همکاران بهزیستی شهرستان و جمعی از خیرین برگزار گردید.

 

یزدانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ضمن تسلیت بمناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) و شهادت سردار سرافزار اسلام حاج قاسم سلیمانی اذعان داشت: مرکز توانبخشی شهدای بالا لموک که محل نگهداری معلولین مرد بالای 15 سال می باشد از بهترین مراکز در سطح کشور است که 110 نفر در این مرکز شبانه روزی نگهداری می شوند و از تلاش های خالصانه دکتر احمدپور مدیریت این مرکز نیز قدردانی و از خیرین گرانقدر شهرستان نیز بابت کمک های نقدی و غیرنقدی به این مرکز تشکر نمود.

لازم به ذکر است این مراسم همراه با مداحی،سینه زنی و به صرف شام به همت تعدادی از خیرین برگزار و کمک هایی از سوی خیرین به مرکز  نگهداری و توانبخشی شهدای بالا لموک صورت گرفت.

"روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر"

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۸
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی