اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

 

در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور یوسف پور فرماندار،عباسی معاون فرماندار،میرزائی عضو شورای اسلامی،علاالدینی معاون امور توانمندسازی و مسکن بهزیستی استان،یزدانی رئیس اداره بهزیستی و جمعی از مسئولین شهری پروژه اشتغال(پرده سرا) و مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی عمومی رویش زندگی افتتاح گردید.

رییس اداره بهزیستی قائم شهر در افتتاح طرح اشتغالزایی ، افزود: طرح پرده سرا با کارگاه و انبار در فضایی به مساحت ۲۵۰ متر مربع و با اشتغالزایی ۱۲ نفر به صورت مستقیم به بهره برداری رسیده است .

اسرافیل یزدانی با اعلام اینکه این پرده سرا با هزینه بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است ، اذعان داشت که از این میزان مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات از بهزیستی به متقاضی تعلق گرفته است .

وی با اشاره به اینکه در سال جاری در راستای اشتغالزایی و توانمندسازی مددجویان تحت پوشش بهزیستی مبلغ ۵ میلیارد تومان برای این شهرستان در نظر گرفته شده ، افزود : این میزان تسهیلات برای اشتغالزایی ۱۷۰ مددجو در نظر گرفته شده که تاکنون ۹۰ درصد از تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است .

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر با اشاره به اینکه امسال ۱۱ خانواده دارای ۲ معلول تحت پوشش این اداره صاحب خانه شده اند ، اذعان داشت : ۹۷ واحد مسکونی برای خانواده تک معلول تحت پوشش بهزیستی در شرف ساخت است که برای این تعداد منازل ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است .

یزدانی دیگر طرحی که در این شهرستان به بهره برداری رسید را مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی عمومی رویش زندگی اعلام کرد و اذعان داشت که این مرکز باهزینه ایی بالغ بر ۹۵ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است که در این مرکز ۸ درمانگر مشغول به فعالیت هستند .

فرماندار شهرستان قائم شهر در افتتاح طرح های این شهرستان افزود: در شهرستان قائم شهر برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از محل بند ب تبصره ۱۶ اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است که تاکنون مبلغ ۵ میلیارد تومان در حوزه بهزیستی و مبلغ ۱۰ میلیارد تومان در حوزه کمیته امداد تخصیص داده شده است .

"روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۹
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی