اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

دیدار با رسولی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر بمناسبت فصل بازگشایی مدارس با حضور اکبری رئیس اداره بهزیستی، اشراقی معاون و نوری مسئول واحد مشارکت های مردمی ساعت 13 روز سه شنبه مورخ 94/6/31 در دفتر رئیس اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.

اکبری ضمن تبریک بمناسبت بازگشایی مدارس و زحمات شبانه روزی ایشان در حوزه تعلیم وتربیت خاطرنشان کرد : باید نگاه ویژه ای به آموزش دانش آموزان داشت و با آگاه سازی مردم آنها را در انتخاب مدارس بهتر برای فرزندانشان راهنمایی کرد.

وی افزود : ارگان های خدماتی کشور ازجمله آموزش و پرورش، بهزیستی و ... با همکاری و همیاری یکدیگر و با آگاه سازی می توانند خدمات مطلوب تری به عموم مردم ارائه دهند.

اکبری اذعان داشت : با توجه به جامعه هدف پرجمعیتی که آموزش و پرورش دارد، اجرای طرح شکرانه سلامت در بین پرسنل اداری و مدارس بصورت مبلغی ناچیز ماهانه به حساب مشارکت های مردمی شهرستان کمک شایانی برای جامعه هدف بهزیستی خواهد بود.

در ادامه رسولی ضمن تشکر از حضور رئیس اداره بهزیستی اذعان داشت : معلم نقش موثر و حیاتی در بحث آموزش دارد و باید در ثبت نام دانش آموزان بیشتراز شهرت مدرسه بدنبال معلمان بهتر و کاراتر بود.   

وی افزود : ما با برگزاری جلساتی در بین مدیران مدارس این طرح را مطرح خواهیم کرد و جدول زمانبندی بصورت ماهانه برای حضور بهزیستی در مدارس در ابتدا ضمن آگاه سازی دانش آموزان در مورد اهداف بهزیستی و آشنایی بیشتر آنها با این موضوع و در ادامه می توان فرم های طرح شکرانه سلامت را در بین آنها توزیع کرد.

در خاتمه به رسم یادبود لوح تقدیری از طرف اکبری به این مدیر دلسوز اهدا گردید.


                  روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۵۴
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

  جنگ بهزیستی و توانمندی ها و دستاوردهای مددجویان و توانخواهان تحت پوشش با حضور آیت ا.. معلمی امام جمعه محترم، دکتر هادی حسینی نماینده مردم قائم شهردر مجلس شورای اسلامی، علاءالدینی معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان،  مسئولین ادارات نیروی انتظامی، ورزش و جوانان،کمیته امداد، جهاد، کشاورزی، بهداشت  ،آموزش و پرورش، بنیاد شهید، دانشگاه پیام نور، دادگستری، مجمع نخبگان وکارکنان اداره بهزیستی قائم شهر، موسسات و مراکز خیریه و خانواده های تحت پوشش ساعت 9 صبح مورخ 94/4/25 در کانون برادران قائم شهر برگزار گردید.

 

در خاتمه جوایزی به ورزشکاران برتر، دانشجویان، دانش آموزان و مادران نمونه اهدا گردید. 

                          روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱ ۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۳۱
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

بازارچه و نمایشگاه  شامل دستاوردها و بازارچه تولیدات توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بمناسبت ماه مبارک رمضان مورخ 94/3/23 لغایت 94/4/1 به مدت 10 روز در محوطه ساختمان میراث فرهنگی برپا گردید.

                              روابط عمومی بهزیستی قائم شهرافزودن تصویر از فضای اختصاصی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱ ۲۱ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۴۲
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

مراسم تجلیل وقدردانی از حسین زاده خبرنگار روزنامه وارش بمناسبت گرامیداشت یاد شهید صارمی و روز خبرنگار با حضور اکبری رئیس اداره بهزیستی قائم شهر و مسئولین واحدها مورخ 94/5/25 در دفتر رئیس این اداره برگزار گردید.

اکبری ضمن عرض تبریک و خیر مقدم بپاس گرامیداشت این روز خاص خاطرنشان کرد : وقتی روزی به نامی و مناسبتی نامگذاری می شود ، هدف این است که آن را فراگیر نشان دهیم وحتما دارای اهمیت است بنابراین متعلق به تمام روزهای سال خواهد بود.

اصلی ترین عنصر دنیای ارتباطات اطلاع رسانی است که خبرنگار این نقش را ایفا می کند، فرآیندها و خروجی کارها به زاویه نگاه، قدرت تجزیه و تحلیل و دانش آنالیز شما بستگی دارد.

وی از قول شهید فیاض بخش بنیانگذار سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد : کارکنان بهزیستی باید فریاد کسانی باشند که صدایشان به گوش کسی نمی رسد در نتیجه نقش خبرنگار که این فریاد را در سطح جامعه انعکاس خواهد داد بسیار پررنگ و حیاتی است و افزود : حضور شما تکمیل کننده فعالیت ها و عملکردهای بهزیستی خواهد بود که ما آن را مغتنم می شماریم و برای آن ارزش زیادی قائل می باشیم.

در ادامه حسین زاده خبرنگار روزنامه وارش بیان کرد : من خود را عضو خانواده بهزیستی می دانم، در بهزیستی زخم های جامعه مطرح می شود و کارکنان این سازمان عاشقانه و خالصانه در حال خدمت رسانی به جامعه هدف می باشند و بعنوان یک شهروند قائم شهری با ایجاد حس مسئولیت در خود امیدوارم بتوانم این زخم ها و مشکلات در جامعه را به نحو احسن اطلاع رسانی کنم و از تمامی پرسنل و رئیس اداره بپاس برگزاری این مراسم کمال تشکر و قدردانی را دارم.

در خاتمه بپاس زحمات شبانه روزی این  قشر خستگی ناپذیر از وی تقدیر بعمل آمد.

                          روابط عمومی بهزیستی قائم شهر  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱ ۱۹ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۱۲
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

 مراسم تجلیل و قدردانی اکبری رئیس اداره بهزیستی قائم شهر از رقیه محسنی پرسنل فداکار اداره بهزیستی قائم شهر به مناسبت کسب مقام سوم مسابقات جهانی کشتی در کشور بوسنی توسط فرزندشان احمد مهدی زاده با حضور پرسنل این اداره ساعت 11 صبح روز دوشنبه مورخ 94/6/9 در سالن اجتماعات این اداره برگزار گردید.


 اکبری رئیس اداره بهزیستی قائم شهر ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق هیجان انگیز و زیبا اذعان داشت : امروز تمام همکاران از این قهرمانی خشنود می باشند و این واقعه باعث شادی همه پرسنل گردیده است، وی افزود : این قهرمانی ماحصل زحمات، حسن نیت و صداقت شما در کار و زندگی است و نشان دهنده این موضوع که پس از هر سختی حتما آسانی و آسایشی خواهد بود.

اکبری به نیابت از تمامی پرسنل خدوم این اداره خاطر نشان کرد : موفقیت های بیشتری را برای فرزند عزیز شما از حق تعالی آرزومندیم و تحقق آرزوهای شما باعث امید و ایمان بیشتر ما خواهد شد.

وی افزود : دور هم نشینی امروز بسیار دل انگیز بوده و امیدواریم موفقیت های روزافزون تمامی پرسنل و فرزندانشان را در تمام زمینه ها شاهد باشیم.

در خاتمه هدیه ای از طرف رئیس اداره بهزیستی قائم شهر و پرسنل به این مادر دلسوز و فداکار اهدا گردید.

                   

                               روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۲۰
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر


نشستی صمیمی بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور اکبری رئیس اداره بهزیستی قائم شهر و پرسنل این اداره مورخ 94/5/27 در سالن اجتماعات برگزار گردید.

رئیس اداره بهزیستی قائم شهر ضمن تبریک و گرامیداشت این روز به آزادگان میهن اسلامی و پرسنل اداره اذعان داشت : واکنش های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 59 منجر به بروز مصداق هایی همچون جنگ، فداکاری، شهادت و تغییر اولویت های زندگی در آن دوران شد و افزود : در تمام این مصادیق،در اسارت و آزادگی حرف های بیشتری برای بیان وجود دارد.

وی متذکر شد : تغییر اولویت های زندگی کار بسیار سختی است، که آزادگان میهن ما با نهایت شجاعت به این مهم دست یافتند و افزود : بسیاری از خاطرات دوران اسارت ناگفته باقی مانده است و علت سکوت این بزرگواران را شاید باید از خود بپرسیم.

از حق تعالی خواستاریم که بر گوش جان و چشم دلمان هرگز مهر زده نشود و با برداشتن هر گامی رشد و بالندگی برای ما به ارمغان آورده شود.

در ادامه ناصر برونوش آزاده گرانقدر اداره بهزیستی قائم شهر خاطرنشان کرد : اسارت را نمی توان با الفاظ تعریف نمود و تنها با قرار گرفتن در آن شرایط می تواند لمس شود.

وی افزود : با توجه به شرایط سختی که در اسارت وجود داشت ، ما هرگز نسبت به وطن خود کوتاهی نکردیم و خود را مدیون ملت میهن می دانیم و در ادامه چند نمونه خاطره کوتاه از آن دوران بیان نمود.

در خاتمه رئیس اداره بهزیستی قائم شهر از این آزاده سرافراز تقدیر بعمل آورد.

                              روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۰۰
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر


افتتاحیه آرایشگاه مردانه با حضور دکتر موسوی مسئول درمان اعتیاد بهزیستی مازندران، ملک زاده کارشناس مسئول دفتر پیشگیری از اعتیاد استان ، اکبری رئیس اداره بهزیستی قائم شهر و جمعی از پرسنل این اداره ساعت 10صبح روز چهارشنبه مورخ 94/6/4 برگزار گردید.


                         روابط عمومی بهزیستی قائم شهر 
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۲۰
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

افتتاحیه مرکز درمان و بازتوانی سرپایی معتادین ( (MMTبنام آرامش به مدیریت دکتر تقی زاده با حضور دکتر موسوی مسئول درمان اعتیاد بهزیستی مازندران، ملک زاده کارشناس مسئول دفتر پیشگیری از اعتیاد استان ، اکبری رئیس اداره بهزیستی قائم شهر و جمعی از پرسنل این اداره ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخ 94/6/4 برگزار گردید.


                         روابط عمومی بهزیستی قائم شهر


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۵۵
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر


افتتاحیه کارگاه هنری سفال ققنوس با حضور علاءالدینی معاون مشارکت های  مردمی بهزیستی استان ، اکبری رئیس اداره بهزیستی قائم شهر و جمعی از پرسنل و مسئولین شهری ساعت 9 صبح روز سه شنبه مورخ 94/6/3 برگزار  گردید.  

روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱ ۰۴ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۰۰
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر