اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

جلسه هم اندیشی با مراکز تحت پوشش بهزیستی بمناسبت روز جهانی معلولین با حضور محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر،جوادیان مسئول مراکز اداره، مسئولین مراکز لموک،بهار،خردورزان،فاطمه زهرا،توانمند قائم و یاس نو مورخ 94/9/4در دفتر رئیس اداره بهزیستی شهرستان برگزار گردید.

محمدی فیروزجائی ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به مسئولین مراکز اذعان داشت : با توجه به در پیش بودن روز جهانی معلولین جهت گرامیداشت این روز درصدد اجرای برنامه های متنوع در این خصوص می باشیم و افزود : برگزاری این جلسه هم اندیشی در راستای تحقق برنامه ها به صورت منسجم تر و بهتر می باشد.

وی با اشاره به این نکته که باید شأن و منزلت معلولین را سرلوحه کار خود قرار دهیم و با برگزاری برنامه های ورزشی متناسب با این قشر و برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای آنها ،توانمندی های توانخواهان در معرض نمایش عموم مردم قرار گیرد و خاطرنشان کرد :  تجلیل از ورزشکاران و نخبگان معلول از طریق مسئولین شهری و استانی زمینه انگیزه و رغبت بیشتر به زندگی را برای این عزیزان و خانواده های آنها  فراهم می نماید.

و در ادامه هریک از حاضرین جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در راستای برگزاری بهتر برنامه های روز جهانی معلولین اعلام نمودند.

روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۹/۰۴
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی