اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

نشست هم اندیشی با ناشنوایان

چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۳۴ ق.ظ

جهت تشکیل کانونی مستقل و قوی برای ناشنوایان سطح شهرستان، جلسه ای در روز سه شنبه 1397/09/27 در دفتر جناب آقای محمدی رئیس محترم اداره بهزیستی شهرستان، آقای تقی نیا مسئول توانبخشی، آقای حمزه و آقای عزیزپور رابطین حراست و مدیریت عملکرد شهرستان، و همچتنین آقایان خوشبین و پرگر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کانون ناشنوایان استان مازندران، با افراد فعال ناشنوای شهرستان جهت برنامه ریزی و انسجام بخشی فعالیت های ناشنوایان سطح شهرستان برگزار گردید. طی این نشست مقرر گردید انتخابات اعضای هیئت مدیره کانون ناشنوایان شهرستان قامئشهر پس از طی مراحل قانونی آن در تاریخ 1397/10/11 ساعت 15 در محل اداره بهزیستی شهرستان قائمشهر برگزار گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۷ ، ۰۹:۳۴
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری از اعتیاد

پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۲۹ ق.ظ

جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری از اعتیاد در روز چهارشنبه تاریخ 1397/09/21 با حضور آقای محمدی رئیس اداره بهزیستی قائمشهر و تمامی اعضای کمیته از دستگاه های اجرایی مختلف، ساعت 10 در سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان قائمشهر برگزار گردید.

جلسه با صحبت های آقای محمدی در زمینه ضرورت پیشگیری از آسیب های اجتماعی علی الخصوص اعتیاد، آغاز گردید و در ادامه ایشان با تکیه بر سند راهبردی پیشگیری از اعتیاد بهزیتسی به توضیح رویکرد و سیاست های سازمان در این زمینه پرداختند. در ادامه اعضا نیز نقطه نظرات خود را پیرامون برنامه های اجرایی اعلام کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۷ ، ۰۹:۲۹
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

مراسم هفته معلول

دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۱۳ ب.ظ

مراسم روز جهانی معلولین با حضور دانش آموزان دختر و پسر مدارس ویژه سطح شهرستان قائمشهر و آقای عباسی معاون محترم فرماندار، آقای دکتر مهردل رئیس فنی و حرفه ای قائمشهر، آقای اصغریان رئیس آموزش و پرورش قائمشهر و آقای محمدی رئیس اداره بهزیستی قائمشهر در سالن حجاب این شهرستان برگزار گردید. در این مراسم ابتدا آقای اصغریان با ایراد سخنانی به خوشامدگویی حضار پرداخته و با برشمردن معلولین به عنوان ولی نعمتان جامعه مواردی را حول اهمیت دیده شدن این قشر از جامعه برشمردند. در ادامه تعدادی از مددجویان به ارائه هنرهای خود پرداختند. و سپس آقای عباسی معاون محترم فرماندار به ایراد سخنرانی پرداخته و پس از آن آقای محمدی رئیس محترم اداره بهزیستی قائمشهر نیز با بیان اینکه هر معلولیتی علتی دارد که شاید خود ما نیز یکی از آن علت ها باشیم بر ضرورت رسیدگی به مشکلات جامعه معلولان در سطح جامعه  تاکید کردند. همچنین در طی مراسم از معلولین هنرمند تجلیل بعمل آمد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۷ ، ۱۴:۱۳
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

برگزاری کنسرت سنتی گروه گلوا

سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۴ ب.ظ

همزمان با فرا رسیدن هفته معلولین، روز دوشنبه 1397/09/12 جمعی از معلولین هنرمند استانی با تشکیل گروه موسیقی سنتی "گلوا" اولین کنسرت موسیقی سنتی خود را در شهرستان قائمشهر با حضور آقای علاءالدینی معاون محترم امور توانمندسازی و مسکن بهزیستی استان مازندران، آقای محمدی رئیس محترم اداره بهزیستی شهرستان قائمشهر و جمعی دیگر از مسئولین و هنردوستان در سالن حر روی صحنه بردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۷ ، ۱۲:۲۴
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

تجلیل از معلولین فعال در امر کتابخوانی

سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۱ ق.ظ

در اقدامی شایسته نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان قائمشهر، به مناسبت هفته معلولین به تجلیل از اعضای فعال معلول نمود. در این مراسم که در روز دوشنبه مورخ 1397/09/12 در کتابخانه عمومی جمشید احمدی قائمشهر واقع در پارک ولیعصر برگزار گردید، 6 نفر معلولین نخبه و فعال در امر کتابخانی با حضور آقای عباسی معاون فرماندار قائمشهر، اعضای شورای شهر قائمشهر، آقای علاءالدینی معاون محترم امور توانمندسازی و مسکن بهزیستی استان مازندران، آقای محمدی رئیس محترم شهرستان قائمشهر، خانم دکتر ولی پورمدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران، خانم فلاح رئیس اداره کتابخانه های عمومی قائمشهر و اعضای انجمن خیرین کتابخانه های عمومی قائمشهر، مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۷ ، ۱۰:۵۱
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

سمینار خودمراقبتی سالمندان

چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۲۳ ق.ظ

به اهتمام بهزیستی شهرستان قائمشهر و با همکاری بهزیستی استان مازندران و سرای سالمندان خردورزان و مهرپویا، روز دوشنبه در محل سالن همایش های حجاب آموزش و پرورش از ساعت 9.30 صبح سمینار خودمراقبتی سالمندان با حضور استاد ارجمند سرکار دکتر خانم زمانی پور، خانم قاسمی از کارشناسان توانبخشی بهزیستی استان مازندران  برگزار گردید. طی مراسم ابتدا آقای محمدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائمشهر جهت خیرمقدم و ارائه نکاتی پیرامون ارزش های والای سالمندان به عنوان شهروندان ارشد جامعه سخنانی را ایراد فرمودند و در ادامه خانم زمانی پور به ارائه مباحث علمی پیرامون خودمراقبتی سالمندان پرداختند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۹۷ ، ۰۸:۲۳
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر