اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

معرفی دستاوردهای چهل ساله بهزیستی

يكشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۵۶ ق.ظ

در هفتمین روز دهه فجر چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اداره بهزیستی شهرستان قائمشهر در اقدامی نمادین به معرفی اقدامات صورت گرفته و وظایف محوله، در روستاهای باغدشت و قراخیل نموده است. در این اقدام که با حضور رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان قائمشهر همراه بوده است علاوه بر معرفی دستآوردهای اداره و اقدامات مربوطه، در روستای باغدشت برنامه هایی از قبیل افتتاح مسکن دومعلول با کمک 18 میلیونی بلاعوض بهزیستی و تسهیلات قرض الحسنه 15 میلیونی مسکن، بازدید از روستامهد طلوع با همراهی شورای اسلامی روستا و دهیار باغدشت صورت پذیرفت.

در روستای قراخیل نیز علاوه بر معرفی دستآوردهای اداره و اقدامات مربوطه، برنامه هایی ازجمله، دیدار با امام جمعه قراخیل، افتتاح طرح خوداشتغالی خیاطی یکی از زنان سرپرست خانوار که مبلغ 20 میلیون تسهیلات قرض الحسنه دریافت نموده بود ، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با معلول ضایعه نخاعی با همراهی امام جمعه و دهیار روستای قراخیل انجام گرفت. همچنین در پایان از مجتمع قراخیل بهزیستی نیز با حضور همکاران بازدید بعمل آمد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی