اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

پس از درخشش تیم ملی معلولین و جانبازان ایران در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا 2018، مردم فهیم و ارزشمند شهرستان قائمشهر نیز در تاریخ 1397/07/24 در ورزشگاه تختی این شهرستان به استقبال و تجلیل از قهرمانان ملی خود پرداختند. طی این مراسم که با حضور آقای منوچهری معاون پشتیبانی و توسعه ورزش استان، آقای محمدی فرماندار شهرستان، آقای عباسی معاون فرماندار شهرستان، آقای محمدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائمشهر و حضور جمعی از رؤسای ادارات و هیأت های ورزشی شهرستانی و استانی برگزار گردید ضمن سخنرانی آقای محمدی و منوچهری از مدیران شهرستانی و استانی و همچنین جمعی از مسئولین شهری از قهرمانان ملی تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است طی این مسابقات آقای مجید لشکری از اعضای تیم ملی والیبال نسشته ایران و آقای احسان موسی نژاد در رشته جودو صاحب مدال خوش رنگ طلا شدند و آقای شهرام حسن پور علی رقم رقابت در رشته غیرتخصصی خود توانستند در ماده پرتاب دیسک مقام پنجم آسیا را کسب نمایند.



"روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان قائمشهر"

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی