اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

علی محمدی فیروزجایی رئیس اداره بهزیستی شهرستان به همراه شیرزادی کارشناس مشارکتهای مردمی با اسماعیل نیا رئیس مرکز آموزش علمی و کاربردی بهزیستی مازندران و زاهدی مسئول امور فرهنگی این مرکز مورخ 96/06/01 در دفتر رئیس این مرکز دیدار نمودند.

محمدی فیروزجایی ضمن تجلیل و قدردانی از اسماعیل نیا رئیس این مرکز، جهت مشارکت کارکنان،اساتید و دانشجویان گرامی در راستای تامین جهیزیه مددجویان تحت پوشش این اداره و اجرای طرح 14 معصوم بمناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) اذعان داشت: بهره گیری از پتانسیل دانشجویان و اساتید در دانشگاه ها جهت جلب و جذب مشارکتهای مردمی می تواند کمک شایانی را به اداره، در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به جامعه هدف بهزیستی نماید.

در ادامه اسماعیل نیا اذعان داشت: اداره بهزیستی شهرستان می تواند جهت اجرای برنامه های با مناسبت خاص از فضای دانشگاه و پتانسیل دانشجویان،اساتید و کارکنان در راستای شناساندن بهزیستی به جامعه و جلب و جذب مشارکتهای مردمی  بهره گیرد. 

در پایان علی محمدی فیروزجایی بپاس زحمات این مرکز در اجرای طرح 14 معصوم، از اسماعیل نیا رئیس مرکز آموزش علمی و کاربردی بهزیستی مازندران با اهدای لوح سپاس تقدیر نمود.

لازم به ذکر است به همت خیرین،مرکز آموزش علمی وکاربردی و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان این اداره توانست با تهیه فرش ،طرح 14 معصوم و تامین جهیزیه مددجویان را و معلولین را همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) با موفقیت به سرانجام برساند.


 

"روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۲
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی