اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

 جلسه آموزشی-تشریحی کارشناسان حوزه مشارکتهای مردمی شهرستانهای شرق استان مازندران با حضور علاالدینی معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان،محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی شهرستان،اخلاقی کارشناس اشتغال بهزیستی استان،غمگسار کارشناس مسئول مشارکتهای مردمی،هدایتی کارشناس مشارکتهای مردمی بهزیستی استان و کارشناسان این حوزه در شهرستان های شرق استان روز دوشنبه مورخ 95/9/29 در سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر برگزار گردید.

در ابتدا محمدی فیروزجائی ضمن تقدیر و قدردانی از معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان و هیات همراه جهت برگزاری این جلسه آموزشی اذعان داشت: امید است با ارائه راهکارهای جدید و تشریح دستورالعمل ها جلب و جذب مشارکتهای مردمی بصورت بهتری صورت بگیرد تا از این طریق بتوانیم خدمات با کیفیت تری را به جامعه هدف سازمان بهزیستی ارائه نمائیم.

در ادامه علاالدینی معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان ضمن تقدیر از تلاش های کارشناسان خدوم حوزه مشارکتهای مردمی اذعان داشت: متاسفانه در حوزه مشارکتهای مردمی از نظر رتبه بندی در سطح کشور در وضعیت مناسبی قرار نداریم و افزود: کارشناسان این حوزه با مطالعه دقیق دستورالعمل ها ،تفاهم نامه ها،طرح های مشارکت و با همت مضاعف و تعامل با یکدیگر و کارشناسان استان می توانیم در سه ماه پایانی سال جاری رتبه بهتری را در این حوزه کسب نمائیم.

وی متذکر شد: مجدانه اقدامات لازم جهت برگزاری جلسات شورای مشارکتهای مردمی شهرستان را پیگیری نمائید و با تعامل با اصناف،کانون وکلا و پزشکان در جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به جامعه هدف سازمان گام های اساسی بردارید.

علاالدینی افزود: کارشناسان این حوزه با ارائه طرح و برنامه و همکاری با رئیس شهرستان و کارشناسان استان می توانند رتبه مشارکت شهرستان و استان را در جایگاه بهتری قرار دهند.

غمگسار در ادامه شاخص های نظارتی مشارکتهای مردمی را تشریح نمود.

در ادامه اخلاقی به تشریح دستورالعمل ها،طرح ها و فرم های مشارکت پرداخت و هریک از کارشناسان این حوزه معضلات،مشکلات و راهکارهای جلب و جذب مشارکتهای مردمی را بیان نمودند. 

"روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۹
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی