اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

جلسه کمیته صیانت اجتماعی با محوریت سلسله همایش های خانه مهر با حضور پویا مهر معاون فرماندار،عمویی بخشدار،محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی شهرستان و روسای ادارات ثبت احوال،شبکه بهداشت و نمایندگان امور بانوان ادارات روز چهارشنبه مورخ 95/9/24 در فرمانداری برگزار گردید.

پویا مهر معاون فرماندار ضمن تشکر از همکاری دستگا ههای اجرایی در برگزاری سلسله همایش های خانه مهر اذعان داشت: در برگزاری چنین همایش هایی نیاز به بهره گیری از روانشناسان کارآمد استانی و شهرستانی و ظرفیت های تمامی دستگاه ها در جهت حل مشکلات خانواده ها می باشد و افزود: برنامه صیانت اجتماعی حفظ ارزش های اسلامی و مورد قبول جامعه است و متذکر شد: هسته اصلی و مرکزی این ارزش ها خانواده و محور اصلی را بانوان تشکیل می دهند.

وی دغدغه کمیته صیانت اجتماعی را در کنار آموزش مهارتهای زندگی، ایجاد اشتغال بانوان بیان نمود و بهره گیری از ظرفیت های مساجد،پایگاه های مقاوت بسیج را در برگزاری سلسله همایش های خانه مهر را یکی از اقدامات دستگاه ها در روستاها برشمرد.

در ادامه عمویی بخشدار مرکزی شهرستان اذعان داشت: دهیاران آمادگی خود را جهت اطلاع رسانی و پذیرایی در برگزاری چنین همایش هایی اعلام نمودند.

محمدی فیروزجائی اذعان داشت: سازمان بهزیستی در زمینه طرح کاهش طلاق و مشاوره پیشگیری از طلاق و کاهش عوارش طلاق در واحد اورژانس اجتماعی با دادگستری ارتباط تنگاتنگی برقرار نموده و از 543 مورد طلاق در 6 ماهه اول سال جاری،54 مورد به سازش منجر شده است و متذکر شد : سازمان بهزیستی متولی در زمینه مشاوره طلاق می باشد و اگرتمام درخواست های طلاق قبل از تشکیل در دادگستری  به واحد اورژانس اجتماعی ارجاع داده شوند،کارشناسان و روانشناسان بهزیستی با غربالگری افراد، آن دسته از عزیزانی که بضاعت مالی ندارند بصورت رایگان از خدمات مشاوره بهره مند می شوند و افرادی که بضاعت مالی کمی دارند با ارائه یاری برگ از طرف بهزیستی به 4 مرکز مشاوره تحت نظارت بهزیستی معرفی می گردند و در راستای عملکرد بهتر مشاوران مجرب دستگا های دیگر از جمله شبکه بهداشت و آموزش پرورش می توانند جهت همکاری از طریق فرمانداری به واحد اورژانس اجتماعی معرفی شوند تا مشاوره طلاق و خانواده با روند بهتری اجرا شود.

در پایان هریک از روسای ادارات و نمایندگان امور بانوان اقدامات و پیشنهادات خود را در جهت کاهش آسیب اجتماعی طلاق بیان نمودند.

"روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر" 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۵
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی