اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب


جشن روز جهانی معلولین با حضور محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی شهرستان،رسولی مدیر اداره آموزش و پرورش،تقی نیا مسئول واحد توانبخشی اداره بهزیستی و تعدادی از دانش آموزان معلول و عادی  روز دوشنبه مورخ 95/9/22 در مدرسه 22 آبان برگزار گردید.

محمدی فیروزجائی ضمن تقدیر و قدردانی از رسولی مدیر آموزش و پرورش و مدیر مدرسه 22 آبان جهت برپایی این جشن اذعان داشت: معلمان نقش بسزایی در آموزش و پرورش دانش آموزان علی الخصوص دانش آموزان استثنایی و معلول دارند و متذکر شد: افراد روشندل و معلول توانمندی ها و قابلیت های قابل توجهی در عرصه های ورزشی، فرهنگی و علمی را دارا می باشند و تنها با همت مسئولین شرایط لازم جهت بهره مندی از فرصت های برابر همچون دیگر افراد جامعه برای این عزیزان مهیا می گردد.

وی خاطرنشان کرد: معلولین دارای مشکلات عدیده ای در زمینه درمان،ایاب و ذهاب به مراکز آموزشی و درمانی می باشند و افزود: مشکلات معیشتی و درمانی و اموزشی این عزیزان تنها با اجرای درست و دقیق قوانین میسر می گردد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اذعان داشت: سازمان بهزیستی بعنوان متولی معلولین در حال ارائه خدمات توانبخشی،درمانی به این عزیزان می باشد و افزود: با توجه به اینکه شهرستان دارای 5000 پرونده افراد معلول با درجات مختلف(جسمی حرکتی،ذهنی،ناشنوا،نابینا) می باشد،اعتبارات سازمانی جوابگوی نیازمندی های این عزیزان نمی باشد و امید است از طریق کمک های مردمی و خیرین عزیز شهرستان بتوانیم احتیاجات معلولین عزیز را تا حدی برآورده نمائیم.

وی ضمن ابراز خرسندی از برپایی جشن در مدرسه دانش آموزان عادی خاطرنشان کرد: حضور دانش آموزان استثنایی و معلول و اجرای نمایش و سرود توسط این عزیزان در میان دانش آموزان عادی توانمندی ها و قابلیت های آنها به نمایش گذاشته می شود.

محمدی فیروزجائی خاطرنشان کرد : مدیران آموزشگاه های استثنایی  با ارتباط تنگاتنگ با اداره بهزیستی شهرستان می توانند جهت ارائه خدمات توانبخشی و آموزشی به دانش آموزان نیازمند اقدام نمایند.

در پایان دانش آموزان استثنایی سرود و نمایشی را اجرا نمودند و از این عزیزان تقدیر به عمل آمد.

 "روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۲
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی