اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی شهرستان، NGO ها،کلانتری ها،ستاد نیروی انتظامی شهرستان و حوزه پیشگیری این اداره ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 95/9/21 در دفتر رئیس اداره بهزیستی شهرستان برگزار گردید.

در ابتدا محمدی فیروزجائی ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی به مدعوین جلسه، اذعان داشت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی با آموزش محله به محله و از طریق مراکز زیرنظر بهزیستی امکان پذیر می گردد و  آمادگی بهزیستی را جهت همکاری با نیروی انتظامی و کلانتری ها از طریق مراکز مشاوره،MMT،مرکز کاهش آسیب و مراکز پیشگیری،سلامت روان محلی،CBO (پیشگیری از اعتیاد اجتماع محور) و ... را اعلام نمود.

در ادامه در این جلسه مطرح شد که کلانتری ها مراجعین مراکز مشاوره خود را به حوزه پیشگیری ارجاع نمایند تا جهت ارجاع به مراکز مشاوره و آموزش مهارت های زندگی یا روانپزشک معرفی شوند و آموزش پیشگیری از اعتیاد از طریق مراکز و NGO های بهزیستی با همکاری نیروی انتظامی صورت می پذیرد.

"روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۱
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی