اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب


جلسه ای با حضور محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی شهرستان،مددکاران مجتمع های دولتی ،خصوصی و مسئولین واحدها در خصوص رسیدگی به وضعیت مسکن خانوارهای دارای معلول و زنان سرپرست خانوار و وضعیت اشتغال مددجویان و توانخواهان روز دوشنبه مورخ 95/8/24 در سالن اجتماعات این اداره برگزار گردید.

محمدی فیروزجائی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مددکاران در خصوص رسیدگی به پرونده های مددجویان و توانخواهان اذعان داشت: بررسی دقیق پرونده های این عزیزان و گزارش کامل از وضعیت زندگی آنها بستر خوبی را جهت ارائه خدمات باکیفیت تر را در حوزه مسکن و اشتغال فراهم می کند.

وی شناسایی خانوارهای 2 معلول و بیشتر روستایی و شهری را جهت بهره مندی از وام بنیاد مسکن(مخصوص روستایی) و معافیت انشعاب های برق،آب و گاز را در حال حاضر از الویت کار مددکاران برشمرد و رسیدگی به درخواست های مددجویان و توانخواهان و الویت بندی آنها در پرداخت کمک موردی ها با توجه به شرایط اقتصادی آنها را از اهم کارهای مددکاران دانست.

وی افزود: ارائه اطلاعات دقیق و آماده سازی زمینه شرایط وام مسکن و اشتغال و همکاری با مسئولین واحدهای اجتماعی،توانبخشی و پیشگیری را با حوزه مسکن،اشتغال خواستار شد.

در ادامه فروتن مسئول مسکن شرایط لازم جهت بهره مندی وام مسکن و معافیت انشعاب آب،برق و گاز را جهت اطلاع و پیگیری مددکاران بیان نمود.

"روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۵
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی