اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

همایش پیاده روی بمناسبت هفته سالمندان با حضور محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی  شهرستان، جمعی از کارکنان این اداره، سالمندان مراکز خردورزان و مهرپویا و روابط عمومی اداره ورزش و جوانان و مرکز بهداشت مورخ 95/7/5 از ساختمان شهرداری تا پارک ولیعصر برگزار گردید.

محمدی فیروزجائی ضمن تبریک هفته سالمند به این پدران و مادران عزیز خاطرنشان کرد: برپایی چنین همایش هایی و حضور سالمندان عزیز کنار یکدیگر نشاط و شادی را برای آنها به ارمغان خواهد آورد و خاطرنشان کرد: سالمند با کوله باری از تجربه می تواند نسل جوان را در مسیر زندگی راهنمایی نماید و ما باید با ابراز محبت و سرکشی به این عزیزان قدرشناس زحمات آنها باشیم.

بمناسبت گرامیداشت این هفته برنامه های متنوعی از جمله  ورزش همگانی، سرود محلی مازندرانی و مسابقه شعرخوانی و ضرب المثل های مازندرانی اجرا گردید.

در ادامه روانشناسی از مرکز بهداشت در مورد سلامت جسم و روان در دوره سالمندی نکاتی را برای سالمندان این دو مرکز بیان نمود.

در پایان به رسم یادبود هدایایی به برندگان مسابقه از طرف محمدی فیروزجائی اهدا گردید.

"روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۵
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی