اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب


   درپی وقوع طوفان و بارندگی شدید در تاریخ 12 شهریور بخش زیادی از مسکن های  خانواده های دارای معلول و مددجویان  دچار  آسیب و خسارت گردید که در این راستا با حضور محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ،مددکاران و کارشناسان  این 

در مورخ 12 لغایت 15 شهریور  بازدید صورت گرفت.

 

متأسفانه مسکن تعداد بسیاری از خانواده های تحت پوشش از 30 الی 80 درصد دچار خسارت شده است و رئیس اداره و کارشناسان پیگیری های لازم جهت بازسازی منازل این عزیزان را با همکاری سایر دستگاه ها ازجمله هلال احمر،بنیاد مسکن و با محوریت فرمانداری انجام دادند و جهت افزایش سرعت روند کار همچنان نیازمند مشارکت های مردمی و خیرین عزیز می باشد.

ضمنا تا کنون از طریق مدیر کل محترم سازمان کمک های نقدی بلاعوض جهت ترمیم بخشی از خسارت وارده به معلولین و خانواده های تحت پوشش پرداخت گردید و همچنین از طریق بنیاد مسکن ایرانیت بصورت رایگان در اختیار این عزیزان قرار گرفت.

لازم به یادآوری است کارشناسان و مددکاران همچنان درصدد شناسایی و پیگیری میزان خسارت وارده سایر مددجویان و ارسال و پرداخت کمک های نقدی و غیرنقدی برای این عزیزان می باشد.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۵
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی