اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ساختمان مرکز نگهداری دختران بی سرپرست مهرویان قائم با حضور دکتر محسنی رئیس سازمان بهزیستی کشور به همراه معاونین، دکتر آرام مدیر کل بهزیستی مازندران و معاونین، محمدی فرماندار،محمدی فیروزجائی رئیس بهزیستی شهرستان، مسئولین استانی و شهری و خیرین شهرستان روز پنجشنبه مورخ 11/6/95افتتاح گردید.

دکتر محسنی رئیس سازمان بهزیستی کشور در افتتاح مرکز نگهداری فرزندان بی سرپرست  مهرویان قائم ضمن تقدیر و تشکر از کلیه خیرین و مسئولین استانی و شهری اذعان داشت: سازمان بهزیستی کشور در دولت تدبیر و امید تمام تلاش و سیاست گذاری ها را حول محور پیشگیری از آسیب های اجتماعی و معلولیت ها بکار بسته است ومتذکر شد: سازمان بهزیستی کشور در ارائه خدمات تخصصی،توانبخشی، اجتماعی در ابعاد مختلف توانسته جزء دستگاههای برتر جشنواره شهید رجایی در سال جاری قرار بگیرد.

وی افزود: بدلیل عدم برخورداری از فرصت های برابر برخی از انسان ها نیازمند محبت،حمایت و مراقبت ما هستند و متذکر شد: بیشترین بازدیدها از مراکز شبه خانواده، وضعیت نگهداری معلولین و سالمندان عزیز در دوره دولت تدبیر و امید به وقوع پیوسته است و این امر نشان از توجه دولت در این زمینه دارد.

محسنی بندپی اذعان داشت: سازمان بهزیستی مبلغ 1270 میلیون ریال از بدهکاری جهت ساخت این مرکز نگهداری را تقبل می کند.

شکوفایی نیت خیرخواهانه و خداپسندانه افرادی نظیر مرحوم محسنی شهمیرزادی زمینه نگهداری از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست در راستای حمایت از دولت را فراهم می کند.

وی به نگهداری 45 دختر بی سرپرست در قائمشهر به همراه تامین هزینه تحصیل و ازدواج آنان اشاره کرد و افزود : انجام این میزان کار خیر نشانگر نگاه خیرخواهانه مردم این شهرستان است.  

وی بهره گیری از ظرفیت های خیرین ارزشمند جامعه را یکی از رویکردهای دولت تدبیر و امید دانست، و اشاره کرد: در طول 2 سال گذشته دولت تدبیر و امید اقداماتی را در راستای کاهش معلول زایی با اجرای مشاوره و آزمایش ژنتیک انجام داده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ،ساخت 20 واحد مسکن ویژه خانوارهای دارای 2 معلول به بالا و نیازمندان شهرستان و تجهیز کلینیک مددکاری تخصصی و ارائه کلیه خدمات ازجمله آموزش مهارت های زندگی و فرزندپروری رادر شهرستان متعهد شد.

در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس از اهدا کننده زمین واگذار شده تقدیر شد .

"روابط عمومی بهزیستی قائم شهر"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۱
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی