اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب



مرکز درمان و بازتوانی معتادین(MMT) اندیشه نو و مرکز مشاوره و روان شناختی عمومی شکوفا در آخرین روز هفته دولت با حضور علاءالدینی معاون مشارکت های مردمی بهزیستی مازندران،محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی شهرستان  و جمعی از مسئولین واحدهای این اداره افتتاح گردید. 

در افتتاح مرکز درمان و بازتوانی معتادین(MMT) اندیشه نو محمدی فیروزجائی  ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت مرکز اذعان داشت: روانشناس نقش مهمی را در مرکز ایفا می کند که با مشاوره فردی و گروهی با افراد معتاد و خانواده های آنها زمینه پاک شدن این افراد و بازگشت به جامعه را فراهم می کند و افزود: با عملکرد خوب مراکز MMT در نحوه توزیع متادون و با نظارت سازمان بهزیستی شاهد موفقیت بیشتر در زمینه ترک اعتیاد مراجعین خواهیم بود.

در ادامه علاءالدینی معاون مشارکت های مردمی در افتتاحیه مرکز مشاوره و روان شناختی عمومی شکوفا ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز  و آرزوی توفیق و سربلندی اذعان داشت: آشنایی با اهداف سازمان بهزیستی و حضور روانشناسان باتجربه در این مرکز زمینه رشد و تعالی را برای مرکز فراهم خواهد نمود و متذکر شد: سازمان تمام تلاش خود را در جهت پیشرفت مرکز خواهد نمود.

در ادامه محمدی فیروزجائی ضمن تقدیر و تشکر از شرایط مطلوب مرکز خاطرنشان کرد: حضور در محلات و روستاهای آسیب پذیر و برگزاری کلاس های آموزشی مهارت زندگی در مساجد و محلات ، سلامت جامعه و ترقی مرکز را فراهم خواهد نمود و افزود: مراکز مشاوره می توانند در راستای برگزاری کلاس های آموزشی مهارت های زندگی در طول سال که از سوی فرمانداری به بهزیستی محول شده است، همکاری های لازم را انجام دهند.

"روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۸
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی