اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

محمدی فیروزجائی ضمن ارائه خلاصه ای از گزارش عملکرد اداره بهزیستی شهرستان به حضرت آیت ا.. معلمی امام جمعه اذعان داشت: امسال نگرانی ها و حساسیت های سازمان در خصوص دو مقوله از آسیب های اجتماعی(اعتیاد و طلاق) با توجه به روند افزایشی آن در جامعه بیشتر شده است و با همکاری ارگان های دیگر همچون آموزش و پرورش و دادگستری درصدد پیشگیری از وقوع طلاق و در صورت وقوع طلاق کاهش عوارض آن را شاهد باشیم و خاطر نشان کرد: البته این امر با حمایت های جامعه روحانیت با توجه به نفوذ  کلامشان در مردم می توانیم موجبات آن را فراهم نمائیم.

امام جمعه شهرستان ضمن تبریک هفته بهزیستی به کارکنان این اداره  و تقدیر از فعالیت ها و اقدامات بهزیستی خاطر نشان کرد: با بررسی عملکرد در طول یکسال و افزایش نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف می تواند باعث عملکرد بهتر این ارگان شود و افزود : با توجه به این امر که خانواده های مذهبی معمولا کمتر دچار این آسیب ها می شوند، رسانه ها از طریق ساخت کارهای هنری این آسیب ها را به نمایش بگذارند تا کل اقشار مردم بتوانند از آسیب اعتیاد وطلاق در امان باشند.

و در پایان با دعای خیر در این راه پر فراز و نشیب برای کارکنان این اداره آنها را بدرقه نمود.

"روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۳
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی