اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب


در شانزدهمین شب از ماه مبارک رمضان محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر  با همراهی جمعی از کارکنان اداره و با حضور مسئولین شهری ، استانی و خیرین شهرستان مهمان ضیافت افطار موسسه یاس نو به مدیریت خانم فاتحی بودند.

محمدی فیروزجائی ضمن تقدیر و تشکر از فاتحی مدیریت موسسه یاس نو و رئیس هیأت ورزشی کم بینایان و نابینایان شهرستان از برپایی جشن گلریزان خاطر نشان کرد: معلولیت محدودیت نیست و افراد معلول توانمندی های خاص خود را دارا می باشند و افزود : جامعه دچار معلولیت است که نتوانسته توانایی این عزیزان را جهت ورود به عرصه های مختلف اجتماعی مهیا نماید.

وی اذعان داشت : ما در این جشن گرد هم آمدیم تا بپاس زحمات و تلاش های بی شائبه این عزیزان در عرصه های ورزشی، هنری و ... تجلیل و قدردانی را از آنها به عمل آوریم که امید است با حمایت خیرین عزیز، مسئولین شهری و استانی موفقیت های روزافزون این عزیزان را در تمامی عرصه ها شاهد باشیم.

در این مراسم ضمن ارائه توانمندی افراد کم بینا و نابینای موسسه یاس نو، از ورزشکاران دارای مقام های کشوری و جهانی تقدیر بعمل آمد.

در پایان مراسم خیرین عزیز شهرستان با اهدای مبالغی حمایت همیشگی خود را به این عزیزان اعلام نمودند.

لازم به ذکر است دکتر آرام مدیر کل بهزیستی مازندران جهت حمایت از توانمندی این عزیزان مبلغ پنجاه میلیون ریال به این موسسه اهدا نمود.

                         "روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۳
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی