اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

این نشست با حضور احمدی معاون اداره و مسئول فرهنگی، شیرزادی مسئول مشارکت مردمی و حجت الاسلام حسنی امام جماعت اداره با محوریت شیوه های دعوت فرزندان به نماز روز یکشنبه مورخ 95/3/23 در سالن اجتماعات این اداره برگزار گردید.

حجت الاسلام حسنی ضمن تبریک هلول ماه مبارک رمضان و باز شدن درهای رحمت الهی در این ماه عزیز اذعان داشت: اگر فرزندان در مسیر دینداری قرار بگیرند و مأنوس با نماز و قرآن باشند قاعدتا شاهد کاهش آمار خطاهای اجتماعی خواهیم بود و خاطر نشان کرد: با قرارگیری در این مسیر فرزندانتان باعث سربلندی شما مادران گرامی و افتخار جامعه خواهند بود.

وی  اشاره کرد: طبق آمار نیروی انتظامی افرادی که در مسیر معنویت قرار می گیرند ،کمترین درصد از افراد بزهکار جامعه را تشکیل می دهند و خاطر نشان کرد: مسیر الهی موجبات موفقیت فرزندان را در تمام مراحل زندگی مهیا خواهد کرد.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از این مادران گرامی که نقش پدر و مادر را برای فرزندان خود ایفا می کنند، سبد کالای ویژه ماه مبارک رمضان شامل گوشت، چای، قند، شکر،رب، پنیر، سویا و نمک از طرف اداره بهزیستی شهرستان و خیرین تقدیم این عزیزان گردید.

                              "روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۴
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی