اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

جلسه ستاد ماه مبارک رمضان با حضور محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی، شیرزادی مسئول واحد مشارکت مردمی و رابط های مشارکت در مراکز و موسسات تحت نظارت بهزیستی روز چهارشنبه مورخ 95/3/5 در دفتر رئیس این اداره برگزار گردید.

محمدی فیروزجائی ضمن تبریک پیشاپیش بمناسبت ماه مهمانی خدا اذعان داشت: نیازمندان و محرومین در این ماه چشم انتظار دستان گرم و پرمهر مردم که از سوی خدا واسطه ای جهت پرنمودن سفره آنها هستند،می باشند و خاطرنشان کرد: با نظارت بر تهیه مواد غذایی سالم بصورت سبدکالاو در شأن این عزیزان امید است بتوانیم قدری به وظایف خود بعنوان یک مسلمان عمل نموده باشیم.

وی افزود: با بهره گیری از پتانسیل های خیرین شهرستان و ارتباط مؤثر و مداوم با این عزیزان می توان تا حدی به وظیفه خطیر خود در این ماه مبارک عمل نمائیم. 

رئیس اداره بهزیستی قائم شهر به مسئول مراکز و موسسات اذعان داشت: تهیه سبد کالای در شأن مددجویان و توانخواهان و برگزاری مراسم افطاری را در سرلوحه برنامه کاری خود در این ماه مبارک قرار دهند و زمان بندی برنامه های کاری خود را در اسرع وقت به مسئول مشارکت اداره اعلام نمایند.

در پایان هریک از حاضرین در جلسه نقطه نظرات وپیشنهادات خود را در راستای اجرای بهتر برنامه های ماه رمضان بیان نمودند.

                                "روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۶
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی