اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

جلسه توجیهی و آموزشی برنامه های اشتغال ویژه مددکاران اداره بهزیستی قائم شهر در سال 95 با حضور علاءالدینی معاون مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی مازندران، محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر ،کاظمی مسئول اشتغال بهزیستی استان،یعقوبی کارشناس استان و مددکاران این شهرستان مورخ 95/2/8 در سالن اجتماعات این اداره برگزار گردید.

در ابتدا محمدی فیروزجائی ضمن عرض خوش آمد خدمت معاون مشارکت های مردمی و مددکاران این اداره اذعان داشت:خوشبختانه با تلاش و پیگیری های مستمر جناب آقای علاءالدینی بهزیستی مازندران در سال 93 و 94 توانسته رتبه یک کشوری را در حوزه اشتغال و مسکن کسب نماید و افزود: در زمینه اشتغال شناسایی ظرفیت های انسانی در جهت آماده سازی شغلی و ارائه راه کارهایی در راستای ایجاد شغل کارآمد و موفق مقوله بسیار مهمی است که از طریق مددکاران به این مهم می توان دست یافت.

در ادامه معاون مشارکت های مردمی بهزیستی مازندران ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مددکاران این حوزه در سال 94 اذعان داشت: بحث اشتغال را از مهم ترین اهداف در سازمان بهزیستی برشمرد و افزود: اشتغال مددجویان تنها با سعه صدر،نگاه کارشناسانه شما و تلاش و پیگیری های مستمر و دلسوزانه شما به ثمر خواهد نشست تا از این طریق تنها روزنه امید این عزیزان کور نشود.

وی خاطر نشان کرد: مددکاران باید با بسترسازی مناسب زمینه های اشتغال کارآمد را فراهم نمایند.

در ادامه کاظمی مسئول اشتغال استان اذعان داشت: عوامل موثر در ایجاد یک شغل کارآمد را برشمرد و برنامه ها و دستورالعمل های سازمان در حوزه اشتغال را در جمع مددکاران بازگو نمود.

"روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۸
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی