اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب


محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر به همراه قدیمی رئیس اداره ورزش و جوانان،خداشناس رئیس اداره بنیاد شهید و هیأت ورزش،ابراهیمی عضو شورای شهر،اولادی رئیس هیأت والیبال و تنی چند از دیگر مسئولین،ورزشکاران و پهلوانان شهرستان در مورخ 95/1/14 با حضور در منزل آقای لشکری بپاس زحمات بی شائبه و شبانه روزی این قهرمان والیبال نشسته کشور از وی تجلیل و قدردانی نمودند.



این قهرمان ملی و افتخار آفرین کشور با ناراحتی و تأسف اذعان داشت:  چرا مسئولین دیگر شهرهای کشور در ورزش وارد می شوند و سرمایه گذاری می کنند ولی در مازندران کمتر شاهد این مهم هستیم و خاطرنشان کرد: باید قدر داشته های خودرا بدانیم تاحسرت فقدان آنها را نخوریم.

محمدی فیروزجائی ضمن تبریک سال نو به این قهرمان افتخارآفرین کشور، بپاس قدردانی از زحمات ایشان مژده تقدیم سکه نیم بهار آزادی را به آقای لشکری داد.

در ادامه مقرر گردید در روز تجلیل از قهرمانان در ماه آینده از طرف مسئولین حاضر در این دیدار تقدیری شایسته از آقای لشکری بعمل آید.

"روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۲
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی