اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دیدار با آیت اله معلمی امام جمعه محترم شهرستان قائم شهر  با حضور محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی  و مسئولین واحدهای این اداره روز شنبه مورخ 22/12/ 94 در دفتر امام جمعه برگزار گردید.

محمدی فیروزجائی ضمن تبریک به آیت اله معلمی بمناسبت انتخاب شایسته مجدد ایشان توسط مردم شریف و ولایتمدار استان بعنوان نماینده ولی فقیه در مازندران اذعان داشت: حمایت ها و راهکارهای پدرانه شما باعث انگیزه و رغبت بیشتر کارکنان اداره بهزیستی می شود و باتوجه به پیش رو بودن سال نو دعای خیرتان را بدرقه راه ما جهت ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به مددجویان و توانخواهان عزیز نمائید تا در این مسیر پرفراز و نشیب ضمن حفظ کرامت نفس انسانی و تشخیص نیازمندان واقعی بتوانیم به وظایف خود به نحو احسن عمل نمائیم.

در ادامه آیت اله معلمی امام جمعه محترم شهرستان اذعان داشت: کمک به افراد دارای مشکلات جسمی و ذهنی از جمله کارهای ارزشمند و پسندیده ای است که در پیشگاه خداوند متعال دارای اجر وثواب زیادی می باشد.

پیگیری، علاقه مندی و دلسوزی در کار باعث ایجاد انگیزه الهی می شود و جزء ذخایر الهی می گردد  و خاطر نشان کرد: انشا الله در سال جدید با  توکل به خدا و سعه صدر بیشتر توأم با آرامش توفیقات بیشتری در این مسیر الهی حاصل شود.

"روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر"

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۴
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی