اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

جلسه هم اندیشی در راستای جذب مشارکت های مردمی و ارائه خدمات به معلولین با حضور محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی قائم شهر،  حجازی شهردار، بوداغی معاون خدمات شهری و محمودزاده معاون شهردار روز چهارشنبه مورخ94/10/2در دفتر شهردار این شهرستان برگزار گردید.

محمدی فیروزجائی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری بی شائبه شهرداری در راستای ارائه خدمات بهتر به معلولین خاطر نشان کرد : از آنجایی که قائم شهر از ضعیف ترین شهرها از جهت جذب مشارکت های مردمی است و تبلیغات در این حوزه مستلزم هزینه زیادی برای بهزیستی خواهد بود لذا تخصیص یک تابلوی تبلیغاتی جهت درج شماره حساب مشارکت های مردمی، اطلاع رسانی به شهروندان جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی ازجمله اعتیاد،طلاق و فراخوان درخصوص برنامه ها و طرح های اجرایی بهزیستی باعث عملکرد بهتر سازمان بهزیستی خواهد شد و افزود: در مقوله زیباسازی فضای سبز اداره و مراکز تحت پوشش بهزیستی تا حد امکان مساعدت و همکاری شهرداری را خواستاریم.

در ادامه محمدی فیروزجائی در خصوص تردد معلولین در شهر اذعان داشت: قرار دادن چندین تابلوی پارک خودروی معلولین در خیابان های پرتردد زمینه حضور این عزیزان را در جامعه فراهم می نماید.

وی اشاره کرد: ازآنجایی که تأسیس مهد کودک جدید مستلزم این امر است که در 400 متری شعاع هوایی محل نباید مهدی وجود داشته باشد لذا نیازمند حمایت های کارشناسان شهرداری جهت نقطه یابی در نقشه خیابان های شهر می باشیم.

در ادامه محمودزاده درخصوص حل این مسئله اذعان داشت : با معرفی کارشناسی از سوی بهزیستی به شهرداری که با امور فنی آشنایی داشته باشد و آموزش های لازم باعث توانمندی کارشناس بهزیستی خواهد شد.

حجازی اذعان داشت: شهرداری در جهت خدمت به افراد تحت پوشش بهزیستی اقدامات و مساعدت های لازم را انجام خواهد داد.

در پایان مقرر شد اولین چهارشنبه هر ماه این جلسات برگزار گردد.

روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۲
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی