اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

افتتاحیه مرکز سلامت روان محلی کیمیای مهر

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۵۸ ب.ظ

 افتتاحیه مرکز سلامت روان محلی کیمیای مهر با حضور محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی قائم شهر، علیزاده مسئول واحد پیشگیری شهرستان و کارشناسان این حوزه و مقصودی مدیریت این مرکز مورخ 94/8/27 صورت گرفت.

در ابتدا مقصودی مدیریت مرکز ضمن ابراز خرسندی از حضور رئیس اداره بهزیستی و کارشناسان مربوط اذعان داشت : با استفاده از علم، دانش و با آگاهی و حمایت های شما توانستیم این مرکز را راه اندازی کنیم تا از این طریق بتوانیم به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی کنیم و لبخند رضایت را بر روی چهره آنان شاهد باشیم و افزود : روانشناسان این مرکز با حضور در روستاها و محلات شهری و تکیه بر فعالیت های گروهی جهت ارتقای آگاهی عمومی مردم،آموزش مهارت زندگی، پیشگیری از اضطراب،آموزش روابط بین افراد جامعه،فرزندپروری خدماتی را به شهروندان ارائه می دهد.

در ادامه محمدی فیروزجائی ضمن ابراز خرسندی از افتتاحیه این مرکز و دیدگاه مدیریت آن اذعان داشت: افرادی که در حومه شهر و روستاها ساکن هستند، با توجه به فقدان آگاهی در این مناطق امکان آسیب های اجتماعی بسیار بیشتر مشهود است و افزود : مرکز سلامت روان محلی با بهره گیری از مشاورین و علاقه مندان این حوزه می تواند بستری را جهت آموزش و آگاهی خانواده ها فراهم نماید.

وی با اشاره براینکه امروزه جامعه در روابط بین فردی و اجتماعی دچار مشکلاتی شده است، تاکید نمود : با آموزش صحیح و طرح ایده های نو باید بر روی باورهای اشتباه مردم کار کنیم تا از این طریق بتوانیم  از بسیاری آسیب های اجتماعی پیشگیری کنیم.


                         روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۸/۲۷
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی