اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دیدار محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی قائم شهر با مهندس معین پور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان و با حضور نوری مسئول واحد مشارکت های مردمی اداره بهزیستی مورخ 94/8/24 برگزار گردید.

محمدی فیروزجائی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی جهت این آشنائی با معین پور اذعان داشت: انصافا سازمان نظام مهندسی در این سال ها نگاه بسیار خیرخواهانه ای در جهت ارائه خدمات به بهزیستی و اقشار ضعیف جامعه از خود نشان داده است و افزود: در بسیاری از حوزه های خدماتی از جمله مناسب سازی اماکن و معابر شهری، پروانه ساختمان و کمک های مردمی سازمان مهندسی با توجه به حوزه اختیارات خود می تواند زمینه شادی دل خانواده های نیازمند و معلول را فراهم نماید.


معین پور ضمن خوش آمدگویی به محمدی فیروزجائی اذعان داشت : همکاران ما در این سازمان بسیار مشتاق و علاقه مند در حمایت از خانواده های نیازمند می باشند و تنها باید این نگاه های خیرخواهانه را متمرکز کرد که بهزیستی می تواند متولی این امر باشد.

در ادامه محمدی فیروزجائی ضمن تقدیر و تشکر از این نگاه ارزشمند اذعان داشت : بهزیستی در کنار دیگر ارگان ها و ایجاد رابطه خوب عاطفی و معنوی می تواند باعث سودرسانی به اقشار ضعیف و نیازمند جامعه شود.

 روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر                          

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۸/۲۵
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی