اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

جلسه هم اندیشی در راستای عملکرد بهتر  با حضور محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی قائم شهر و مسئولین واحدهای توانبخشی،اجتماعی،پیشگیری،مسکن،اشتغال و مشارکت های مردمی مورخ 94/8/20 در دفتر رئیس این اداره برگزار گردید.

در ابتدا ضمن تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید، محمدی فیروزجائی ضمن تشکر از تلاش های مستمر و بی شائبه کارکنان اداره، پیرامون عملکرد بهتر واحدهای مختلف اداره بهزیستی قائم شهر  نکاتی را بیان نمود.

وی درخصوص مشارکت های مردمی شهرستان اذعان داشت : متأسفانه مشارکت های مردمی ضعیف می باشد و جهت برطرف نمودن این ضعف با تبلیغات گسترده و تقدیر و تشکر از خیرین زمینه جلب اعتماد مردم را فراهم نمود و افزود : با تشکیل شورای مشارکت های مردمی به ریاست فرماندار و دبیری بهزیستی، می توانیم از پتانسیل های ادارات و ارگان های مختلف شهرستان در راستای خدمات بیشتر به مددجویان تحت پوشش بهره ببریم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر خاطر نشان کرد : با نامه به بخشداری و معرفی رابط های مشارکت،پیشگیری و دیگر واحدها از دهیاری به بهزیستی با آگاهی مردم این مناطق محروم آسیب های اجتماعی کمتر  می شود و مشارکت های مردمی صرف هزینه های معلولین و محرومین همان روستا می گردد.

در ادامه هریک از مسئولین واحدهای اداره ضمن بیان مختصری از گزارش عملکردشان، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را جهت عملکرد بهتر واحدهای مختلف  ایراد نمودند.

روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۱
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی