اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بمناسبت هفته بازدید همگانی از مراکز سازمان فنی و حرفه ای کشور علی محمدی فیروزجائی رئیس اداره بهزیستی قائم شهر به همراه مسئول واحدهای اشتغال، اجتماعی و توانبخشی و با حضور نیکزاد رئیس اداره فنی و حرفه ای قائم شهر، میرخلیلی کارشناس مشاوره شغلی مورخ 94/8/16 در اداره فنی و حرفه ای برگزار گردید.

در ابتدا محمدی فیروزجائی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و همکاری با این اداره خاطر نشان کرد : اگر اداره فنی و حرفه ای شهرستان لیستی از رشته های آموزشی و مهارتی که در بخش دولتی و خصوصی این اداره در حال برگزاری است را در اختیار ما قرار دهد، راحت تر می توانیم مشاوره شغلی را متناسب با شرایط جسمی مددجویان پیشنهاد دهیم.

در ادامه نیکزاد اذعان داشت : سازمان فنی و حرفه ای و بهزیستی در راستای آموزش گام بر می دارند و افزود : افراد تحت پوشش بهزیستی  می توانند از امکانات آموزشی و مهارت های فنی و حرفه ای مانند آموزش کامپیوتر، صنایع دستی و .. از طریق آموزشگاه دولتی و آزاد بصورت تخفیف های ویژه استفاده نمایند و از وام و تسهیلات بانکی برخوردار شوند.

وی خاطر نشان کرد : در مرکز 22 رشته بصورت رایگان مانند رشته پرورش قارچ وگل آموزش داده می شود که مستلزم سرمایه زیادی نمی باشد و بسیار زود بازده برای افرادتحت پوشش بهزیستی خواهد بود.

در ادامه محمدی فیروزجائی به همراه کارکنان به بازدید از کارگاه های آموزشی و مهارتی مختلف این اداره پرداختند.

روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۸/۱۹
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی