اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

 جلسه معارفه محمدی فیروزجائی رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان  جایگزین اکبری با حضور دکتر آرام مدیرکل بهزیستی استان مازندران، هیأت همراه و با حضور کارکنان بهزیستی شهرستان قائم شهر  مورخ 94/8/10 در سالن اجتماعات اداره بهزیستی قائم شهر برگزار گردید.

 دکتر آرام ضمن تقدیر و قدردانی از خدمات ارزشمند و ماندگار اکبری  درخصوص کارکنان اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر اذعان داشت : این شهرستان دارای کارشناسان توانمند، پرانرژی و از پتانسیل خوبی برخوردار می باشند و افزود : مدیریت باید از نظرات آنها در راستای پیشبرد اهداف سازمان بهره گیرد که این امر تنها با ایجاد انگیزه و رغبت از سوی کارکنان در مدیریت ایجاد می شود.

وی با اشاره به این نکته که سازمان بهزیستی کار تخصصی را بر اساس فرآیند علمی انجام می دهد، خاطر نشان کرد : مهم ترین هدف سازمان بهزیستی توانمند سازی و ایجاد استقلال گروه هدف است.

وی ضمن تأکید بر حفظ شأن و منزلت مددجویان، بهزیستی را سازمانی مددجو محور برشمرد و افزود : تمامی فعالیت هایی که در بحث توانمند سازی  انجام می دهیم، اگر تغییری در کیفیت زندگی مددجویان ایجاد نکند فعالیت های ما اثرگذار نبوده است.

دکتر آرام اذعان داشت: فعالیت هایکارشناسان بهزیستی باید خانواده محور باشد و تا زمانی که از نزدیک در این فضا قرار نگیریم، نمی توان مشکلات این عزیزان را حل نمود.

در پایان دکتر آرام محمدی فیروزجائی که از کارکنان باتجربه و صاحب نظر در حوزه فعالیت های سازمان بهزیستی را بعنوان رئیس این اداره منصوب کرد.


روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۸/۱۲
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی