اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بازدید شهردار از گروه هنری سفال ققنوس

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۶ ب.ظ

بازدید از گروه هنری سفال ققنوس با حضور حجازی شهردار شهرستان قائم شهر و هیأت همراه، اکبری رئیس اداره بهزیستی شهرستان و ابراهیمی مسئول واحد اجتماعی این اداره مورخ 94/7/27 برگزار گردید.

اکبری ضمن عرض سلام و خیرمقدم به شهردار و هیأت همراه اذعان داشت : یکی از طرح های بهزیستی در حوزه اجتماعی کار گروهی و مشترک در میان زنان سرپرست خانوار است که از این طریق امرار معاش می کنند و بهزیستی یکسری از خدمات را در اختیار آنان قرار می دهد و افزود :

کار گروه هنری سفال طرحی نو و منحصر به فرد در سطح استان است و با توجه به اینکه  بازار کار آن در جامعه تعریف نشده است اما عزیزان این ریسک را پذیرفتند و در حال فعالیت می باشند و نیاز به زمان طولانی جهت فرهنگ سازی دارد.

وی متذکر شد : البته با همکاری شهرداری به روال آگاه سازی و فرهنگ سازی جامعه سرعت بخشیده می شود و در نتیجه این هنر می تواند نمادی برای شهر ما باشد.    

در ادامه صابریان مدیر این گروه بیان نمود : اگر کار ما در عمارت شهرداری و محوطه آن در معرض دید عموم مردم قرار بگیرد، علاوه بر اینکه چشم اندازی برای شهر خواهد بود مردم با هنر سفال آشنایی بیشتری پیدا می کنند.

در خاتمه حجازی شهردار شهرستان قائم شهر اذعان داشت :

با مراجعه حضوری به شهرداری جهت همکاری با این گروه قراردادی منعقد می گردد تا بتوانیم بخشی از موانع و مشکلات کاری آنها را برطرف نمائیم.


روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۴/۰۷/۲۷
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی