اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مراسم استقبال از اکبر صادقی کاپیتان تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران بمناسبت کسب مقام قهرمانی در هشتمین دوره بازی های آسیایی و اقیانوسیه ناشنوایان (2015 تایوان) با حضور اکبری رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر، قدیمی رئیس اداره ورزش و جوانان، اسماعیلی عضو شورای اسلامی  

شهرستان، تقی نیا مسئول واحد توانبخشی و نوری رابط ورزشی اداره بهزیستی در مورخ 94/7/25 برگزار گردید. 

قدیمی ضمن عرض تبریک بخاطر این افتخارآفرینی اذعان داشت : بسیاری از ناشنوایان علاقه مند شرکت در فعالیت های ورزشی هستند و باید امکانات لازم را در اختیار آنان گذاشت و افزود : بهزیستی شهرستان فردی را بعنوان رئیس هیأت مدیره کانون ناشنوایان که توانمند در امور ورزشی و رابط بین اداره ورزش و جوانان و کانون ناشنوایان باشند را معرفی نماید تا بتوانیم با همکاری اداره بهزیستی ضمن فراهم نمودن  امکانات ویژه برای این عزیزان مشکلات پیش روی آنها را نیز برطرف نمائیم.

 اکبری ضمن عرض تبریک و توفیق در تمام عرصه های زندگی برای این قهرمان خاطرنشان کرد : معلولیت هرگز محدودیت محسوب نمی شود و محیط پیرامون معلولین محدودیت را برای آنان القا کرده است و افزود : با توجه به این مسئله که 10 درصد ازجمعیت دنیا را معلولین تشکیل میدهند، اگر در عرصه های مختلف زندگی اختیاراتی به آنان داده شود شاهد بروز توانمندی هایشان خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد : هدف غایی در بهزیستی بیان این باور است که معلولین بعنوان اعضای عادی در جامعه هستند و از حقوق مساوی نسبت به مردم عادی برخوردارند و افزود : افتخارات این چنینی باعث خوشحالی و انگیزه بیشتر ما در جهت ارائه خدمات بیشتر به این عزیزان می شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر در ادامه صحبتهای رئیس اداره ورزش و جوانان مبنی بر معرفی رئیس هیأت مدیره کانون ناشنوایان بیان نمود : در اسرع وقت طی هماهنگی با اداره کل بهزیستی استان شایسته ترین فرد را برای این سمت اعلام خواهد نمود.      

لازم به ذکر است آقایان محمد پرگر کاپیتان تیم ملی فوتبال ناشنوایان، روح ا... ابراهیم نژاد بازیکن تیم ملی فوتسال ناشنوایان، احمدرضا رضایی کاپیتان تیم ملی فوتسال ناشنوایان، مسعود قربانی عضو تیم ملی تنیس روی میز ناشنوایان و عزت ا... مظاهری قهرمان دوچرخه سواری ناشنوایان از دیگر افتخارآفرینان در این دوره از بازی ها بودند.

در خاتمه از طرف اکبری رئیس اداره بهزیستی قائم شهر کارت هدیه ای به این قهرمان اهدا گردید.

روابط عمومی اداره بهزیستی قائم شهر

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۴/۰۷/۲۶
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی