اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بازدید از جشنواره غذای سالم موسسه خیریه کم بینایان و نابینایان توانمند قائم بمناسبت روز جهانی عصای سفید با حضور قلندری معاون توانبخشی بهزیستی استان مازندران، اکبری رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر و جمعی از پرسنل این اداره مورخ 94/7/15 در سالن شهید آوینی این شهرستان برگزار گردید.

قلندری ضمن تقدیر و تشکر از موسسه خیریه توانمند قائم از برگزاری چنین جشنواره هایی اذعان داشت : این مؤسسه یکی از مؤسسات قوی استان مازندران به شمار می آید که توانمندی های خاص خودش را دارد و برنامه های مختلفی را در طول سال برگزار می کند و افزود : این توانمندی ها را جامعه باید درک کند و این افراد معلول می توانند با نمایش توانمندی های خاص خود  این نگاه را به جامعه تزریق کنند که ما اگر بخواهیم توانایی  انجام چنین کارهایی را داریم  و جامعه باید پذیرش ما را داشته باشد و البته این نگاه را باید در جامعه فرهنگ سازی کرد.

باتوجه به اینکه تمام قوانین و دستورالعمل های ما هیچگونه تبعیضی بین معلول و افراد عادی قرار نداده است و لی متأسفانه خیلی مواقع در کارها و جوامع این تبعیضات قائل می شود باید توانمندی خود را آنقدر بالا ببریم تا جامعه از توانمندی معلولین مطلع شود و بداند که افراد معلول ما توانایی انجام هرکاری که افراد بینا انجام میدهند را دارا می باشند.

استمرار چنین جشنواره هایی باعث نمایش توانمندی های معلولین به مسئولین و تزریق نگاه خوشبینانه به آنها می شود و فضا را برای پیشرفت آنها مهیا میکند.

  در خاتمه از طرف معاونت توانبخشی بهزیستی مازندران مبلغ یک میلیون تومان به این موسسه خیریه اهدا گردید.  

روابط عمومی بهزیستی  قائم شهر


موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۷/۱۶
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی