اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بازدید از  هفتمین دوره جشنواره غذای سالم و صنایع دستی مؤسسه یاس نو بمناسبت روز جهانی عصای سفید با حضور قلندری معاون توانبخشی بهزیستی استان مازندران، اکبری رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر ، قدیمی رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان و جمعی از پرسنل اداره بهزیستی مورخ 94/7/15 در آموزشگاه یاس نو برگزار گردید.

قلندری ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین جشنواره هایی خاطر نشان کرد : با توجه به این مسئله که 10 درصد از افراد جامعه را معلولین تشکیل میدهند، این افراد می توانند با نمایش توانمندی های خود به مردم و مسئولین تمام فضاهای جامعه برای این قشر قابل دسترسی خواهد بود.

فاتحی مسئول آموزشگاه یاس نو و رئیس هیأت ورزشی نابینایان و کم بینایان موانع و مشکلات پیش روی این گروه ازجمله مشکل مناسب سازی پیاده روهای شهری را جهت رفت و آمد این عزیزان را بیان نمود و قلندری   این مشکلات و موانع را بررسی نمود.

اکبری متذکر شد : با توجه به همکاری شهرداری با اداره بهزیستی شهرستان با برگزاری چنین جشنواره هایی در فضای باز شهری این امر باعث شناسایی بیشتر مردم و مسئولین با صنایع دستی و هنری یاس نو خواهد شد.

در خاتمه  قلندری معاون توانبخشی بهزیستی مازندران بازی دوستانه شطرنج با خاقانی از پرسنل نابینای واحد اورژانس اداره بهزیستی قائم شهر انجام داد و مبلغ یک میلیون تومان به این موسسه اهدا نمود.  

روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۷/۱۶
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی