اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

همایش خانواده، فضای مجازی و آسیب های اجتماعی با همکاری حوزه پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر، حوزه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و حوزه پیشگیری اداره آموزش و پرورش شهرستان و با حضور دکتر آرام مدیرکل بهزیستی مازندران و هیات همراه، فرماندار، فرمانده سپاه پاسداران، فرمانده نیروی انتظامی و دیگر مسئولین شهرستان، مدیران مدارس، مشاورین، آموزشگران خانواده و فعالان عرصه پیشگیری ساعت 9 صبح مورخ 94/7/6 در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.

دکتر آرام ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید به مدیران و مسئولین آموزش و پرورش خاطر نشان کرد : موضوع آسیب های اجتماعی سابقه ای به اندازه تاریخ بشر دارد و بشر در تمام طول تاریخ به شکلی درصدد کنترل و مهار آسیب هایی بوده که همزمان با توسعه و تکامل آن جامعه بوجود آمده است.

وی با تاکید بر این موضوع که امروزه امکانات موجود در فضای مجازی هم بعنوان فرصت و تهدید برای جامعه است که بستگی به نگرش، باورما ، چگونگی مدیریت و برنامه ریزی ما دارد و اذعان داشت : با دانش کافی، آموزش و آگاه سازی به مردم می توان این تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

مدیرکل بهزیستی استان خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه استان مازندران رتبه اول را در ضریب نفوذ اینترنت داراست، با برنامه ریزی و مدیریت مناسب و آموزش به خانواده ها می توانیم پیشتاز در جهت استفاده بهینه از اینترنت باشیم.

در ادامه ملک زاده مسئول واحد پیشگیری بهزیستی استان اذعان داشت : خانواده سالم نیازمند دو فاکتور مهم امید و شبکه های حمایتی جهت مقابله با آسیب های اجتماعی می باشد و راه کار ها و آموزش های لازم  برای از بین بردن این آسیب ها را بیان کرد.

روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۷
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی