اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دیدار با رسولی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر بمناسبت فصل بازگشایی مدارس با حضور اکبری رئیس اداره بهزیستی، اشراقی معاون و نوری مسئول واحد مشارکت های مردمی ساعت 13 روز سه شنبه مورخ 94/6/31 در دفتر رئیس اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.

اکبری ضمن تبریک بمناسبت بازگشایی مدارس و زحمات شبانه روزی ایشان در حوزه تعلیم وتربیت خاطرنشان کرد : باید نگاه ویژه ای به آموزش دانش آموزان داشت و با آگاه سازی مردم آنها را در انتخاب مدارس بهتر برای فرزندانشان راهنمایی کرد.

وی افزود : ارگان های خدماتی کشور ازجمله آموزش و پرورش، بهزیستی و ... با همکاری و همیاری یکدیگر و با آگاه سازی می توانند خدمات مطلوب تری به عموم مردم ارائه دهند.

اکبری اذعان داشت : با توجه به جامعه هدف پرجمعیتی که آموزش و پرورش دارد، اجرای طرح شکرانه سلامت در بین پرسنل اداری و مدارس بصورت مبلغی ناچیز ماهانه به حساب مشارکت های مردمی شهرستان کمک شایانی برای جامعه هدف بهزیستی خواهد بود.

در ادامه رسولی ضمن تشکر از حضور رئیس اداره بهزیستی اذعان داشت : معلم نقش موثر و حیاتی در بحث آموزش دارد و باید در ثبت نام دانش آموزان بیشتراز شهرت مدرسه بدنبال معلمان بهتر و کاراتر بود.   

وی افزود : ما با برگزاری جلساتی در بین مدیران مدارس این طرح را مطرح خواهیم کرد و جدول زمانبندی بصورت ماهانه برای حضور بهزیستی در مدارس در ابتدا ضمن آگاه سازی دانش آموزان در مورد اهداف بهزیستی و آشنایی بیشتر آنها با این موضوع و در ادامه می توان فرم های طرح شکرانه سلامت را در بین آنها توزیع کرد.

در خاتمه به رسم یادبود لوح تقدیری از طرف اکبری به این مدیر دلسوز اهدا گردید.


                  روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۶/۳۱
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی