اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

                                    جلسه هم اندیشی در راستای جذب مشارکت های مردمی با حضور علاءالدینی معاون مشارکت های مردمی بهزیستی مازندران، حجازی شهردار، معاون خدمات شهری ، اعضای شورای شهر و اکبری رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 94/5/14 در دفتر شهردار این شهرستان برگزار گردید.

 علاءالدینی معاون مشارکت های مردمی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری شهردار و اعضای شورای شهر قائم شهر خاطر نشان کرد : از آنجایی که بهزیستی متولی همه آسیب های اجتماعی است، پتانسیل های ارگانی مانند شهرداری در ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی بسیار حائز اهمیت برای سازمان خواهد بود.

 علاءالدینی افزود : یکی از اصلی ترین اهداف سازمان بهزیستی جلب و جذب مشارکت های مردمی است و خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه قائم شهر از ضعیف ترین شهرها از جهت جذب مشارکت های مردمی است، حمایت های مدیران و مسئولین شهری می تواند باعث تحقق اهداف سازمان بهزیستی گردد.

 وی خاطر نشان کرد : جامعه هدف بهزیستی بسیار ضعیف هستند و با توجه به کمبود اعتباراتی که وجود دارد، اجرای طرح شکرانه سلامت  با این مضموم که بصورت اختیاری مبلغی ناچیز از حقوق پرسنل محترم شهرداری کسر و  به حساب مشارکت های مردمی شهرستان در مجموع این امر کمک مالی قابل توجهی جهت ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف خواهد کرد.

 در ادامه حجازی شهردار قائم شهر ضمن ابراز خرسندی از برپایی چنین جلساتی خاطر نشان کرد : حمایت در راستای تحقق اهداف سازمان بهزیستی و خدمت به جامعه هدف را از جمله الطاف الهی دانست  و متذکر شد : امکانات شهرداری متعلق به مردم قائم شهر است و  از آن در راستای ارتقای جامعه هدف بهزیستی و کمک به افراد آسیب دیده بهره خواهیم برد.

 در ادامه اکبری رئیس اداره بهزیستی قائم شهر اذعان داشت : با توجه به محدودیت هایی که از لحاظ منابع مالی برای بهزیستی وجود دارد، مشارکت های مردمی مهم ترین مسئله و دغدغه سازمان بهزیستی است که اگر  بخوبی صورت گیرد، از این طریق میتوان خدمات بهتری در حوزه مسکن ، اشتغال ، هزینه درمان و ...   به جامعه هدف ارائه داد.

اکبری افزود : ما علاوه بر پیشنهادات خود، از پیشنهادات و پتانسیل های شهرداری در جهت جذب مشارکت های مردمی بهره خواهیم برد و افزود : اصلی ترین مسئله پیش روی بهزیستی، اطلاع رسانی به طرق مختلف به عموم مردم است که از جمله بارزترین روش های آگاه سازی عمومی می توان به استفاده از بیلبوردها و استندهای شهری، سیستم حمل و نقل عمومی ، فضای صدا و سیما، درج شماره حساب مشارکت های مردمی بر روی فیش های عوارض شهرداری و معرفی خیرین مرتبط با شهرداری به بهزیستی شهرستان و تخصیص مکانی بصورت ثابت جهت جذب مشارکت ها مردمی اشاره کرد.

 در پایان شهردار امکاناتی از قبیل تخصیص یک بیلبورد اختصاصی برای بهزیستی شهرستان و استفاده از اتوبوس های شهری جهت درج شماره حساب مشارکت های مردمی بهزیستی قائم شهر و.. را بصورت رایگان در اختیار بهزیستی قرار داد و متذکر شد : در مواردی که مربوط به حوزه اختیارات شورای شهر می باشد با نظر اعضای شورا اقدامات لازم در راستای خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی صورت می پذیرد.

                          روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۵/۲۱
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی