اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر

شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی مازندران 2173455043008 (بانک ملی)***شناسه واریز قائم شهر 1331

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

   دیدار شهردار قائم شهر با رئیس اداره بهزیستی و مسئولین واحدها ساعت 8 صبح  مورخ  94/4/23در اداره بهزیستی قائم شهر برگزار گردید.

  
حجازی شهردار قائم شهر ضمن تبریک هفته بهزیستی از رئیس اداره بهزیستی و  مسئولین واحدها خواستار  مسائل، موانع و مشکلات پیش روی این اداره در ارتباط با  شهرداری شد و اذعان نمود : که هرگونه همکاری را با این اداره در رأس برنامه های کاری خود قرار خواهد داد.

 
اکبری رئیس اداره بهزیستی قائم شهر ضمن خیر مقدم به شهردار حضور ایشان را در اداره باعث خرسندی و این دیدار را از الطاف الهی دانست و در ادامه خواستار حمایت های دلسوزانه و پدرانه ایشان در راستای برطرف نمودن موانع و مشکلات جامعه هدف بهزیستی گردید.

 

   وی خاطر نشان نمود : از آنجایی که سن اعتیاد به دوران نوجوانی کاهش یافته و  نوجوانان ما هیچ  گونه اطلاعی در مورد مصرف سیگار و مواد مخدر و مضرات آن ندارند، و در این راستا حمایت های همه جانبه شهرداری را جهت دستیابی به پایگاه اطلاع رسانی در سطح شهر و بر روی بیلبوردهای شهری را خواستار شد.

 
در ادامه حجازی ابراز نگرانی خود را از افزایش آمار طلاق و اعتیاد در قائم شهر بیان نمود و خواستار تلاش بیشتر بهزیستی در مقوله آموزش این دو آسیب  اجتماعی شد.
   
شهردار قائم شهر خاطر نشان نمود : امکانات شهرداری مربوط به شهروندان قائم شهری است و ما باید از این امکانات جهت رفع آسیب های اجتماعی از جمله  طلاق و اعتیاد بهره گیریم.

 
در پایان مقرر شد چهارشنبه هر هفته رئیس اداره بهزیستی قائم شهر به همراه یکی از واحدهای مربوطه جهت رسیدگی به مسائل و موانع پیش روی  با شهردار دیداری داشته باشند.

                             روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۵/۱۳
روابط عمومی بهزیستی قائم شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی